REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Reklamační pravidla
Prodávající reklamace zpracovává v souladu s ustanovením čl. 12. Obchodních podmínek a Reklamačního řádu.
Kupující reklamaci uplatní vyplněním a odesláním REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE na www.DesignDiscount.cz. O úspěšném odeslání reklamace obdrží kupující obratem potvrzení e-mailem. V případě chybějících informací nebo chybějících či nedostatečných příloh bude kupující v průběhu 2 – 3 pracovních dní od odeslání reklamace vyzván k jejich doplnění.
Při vyplňování reklamačního formuláře je kupující povinen vložit přílohy odpovídající typu reklamace. Fotografie produktu musí vždy zachycovat charakter, rozsah a umístění závady. Pokud nelze závadu nafotit, je možné pořídit video. Pokud nelze závadu nafotit ani natočit na video, kupující tuto informaci uvede v poli Popis problému a reklamované zboží doručí k fyzickému posouzení reklamace do skladu prodávajícího na adrese STARCON design, s.r.o., Kostelecká 879/59, 196 00 Praha 9 – Čakovice, a to v pracovních dnech od 9h do 17h. A to nejpozději do 30 dnů od odeslání reklamace.
Typ problému - reklamace | Povinné přílohy |
---|---|
Záměna výrobku | Fotografie chybně dodaného výrobku |
Záměna barvy | Fotografie chybně dodaného výrobku |
Chybějící výrobek | |
Chybějící část výrobku | Oskenovaný návod s vyznačenými chybějícími částmi |
Zásilka poškozená při dopravě | Zápis o škodě, fotografie poškození produktu, fotografie kartonu |
Závada zjištěná ihned po rozbalení | Fotografie poškození produktu, fotografie kartonu |
Závada zjištěná po používání | Fotografie závady produktu |
V případě, že je odeslaná reklamace kompletní (obsahuje povinné informace a dostatečné přílohy), bude kupující v průběhu 2 – 3 pracovních dnů od odeslání reklamace či doplnění chybějících podkladů informován o výsledku reklamace. V případě akceptace reklamace obdrží kupující Návrh řešení reklamace. Pokud Návrh řešení reklamace obsahuje více variant řešení, vyčká prodávající na vyjádření kupujícího, pro kterou variantu se rozhodl.
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se prodávající a kupující nedohodli na jiném termínu. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet ode dne, kdy prodávající prokazatelně obdržel od kupujícího vyjádření k Návrhu řešení reklamace a zvolil některou z navržených variant.
Ups! Něco se pokazilo :-(
Nepodařilo se navázat spojení s hlavním serverem. Zkuste to prosím později. Omlouváme se.
Svoji žádost můžete vyřešit také přes naši zákaznickou linku 222 765 200.
Ups! Nepodařilo se nahrát soubor :-(
Neplatný formát souboru.
Povolené typy souborů jsou: *.jpg, *.png, *.gif, *.pdf