Postup při obdržení poškozené zásilky
Postup při obdržení nekompletního zboží nebo jiného typu, barvy apod.
Postup při uplatnění reklamace
Lhůta pro vyřízení reklamace
Při přebírání zásilky od přepravní společnosti dodržujte Postup při přebírání zásilky dle čl. 9.4. Obchodních podmínek:
Pokud jste zásilku z důvodu poškození vnějšího obalu nepřevzali, přepravní společnost nám ji doručí zpět a my vás budeme kontaktovat pro dohodnutí termínu nové dodávky.
Pokud jste zásilku převzali s výhradou nebo jste sepsali s řidičem Škodový zápis, neprodleně uplatněte reklamaci, abychom záležitost mohli co nejdříve začít řešit s přepravní společností. O termínu nové dodávky Vás budeme informovat.
Pokud jste zásilku převzali bez výhrad, přestože je vnější obal poškozen, a mechanické poškození produktu jste zjistili až po jejím rozbalení po odjezdu řidiče přepravní společnosti, nebude na takovou reklamaci brán zřetel.
Pokud jste zásilku převzali bez výhrad, vnější obal je bez poškození a vadu produktu jste zjistili až po rozbalení, co nejdříve uplatněte reklamaci.
Postup pro uplatnění reklamace naleznete v kapitole Postup při uplatnění reklamace.
Při obdržení zásilky, která obsahuje jiné než objednané zboží nebo jí některé části chybí, neprodleně uplatněte reklamaci. V co nejkratším možném termínu provedeme výměnu za správné zboží nebo dodáme chybějící díly. Náklady na vrácení neodpovídajícího zboží a náklady na dopravu chybějících dílů v takovém případě hradí v plné výši prodávající.
Chybějící části či neúplné zboží je možné reklamovat nejpozději do 14 dní od obdržení zásilky. Po uplynutí této doby nebude na takovou reklamaci brán zřetel.
Postup pro uplatnění reklamace naleznete v kapitole Postup při uplatnění reklamace.
Reklamaci uplatněte vyplněním REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE.
Instrukce k uplatnění reklamace a informace k následnému postupu řešení reklamace naleznete v OBECNÝCH PRAVIDLECH PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE.
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se prodávající a kupující nedohodli na jiném termínu. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet od dne, kdy kupující přijal návrh řešení reklamace zaslaný kupujícímu e-mailem a prokazatelně zvolil některou z navržených možností řešení reklamace.