Reklamační řád

Postup při obdržení poškozené zásilky
Postup při obdržení nekompletního zboží nebo jiného typu, barvy apod.
Postup při uplatnění reklamace
Lhůta pro vyřízení reklamace

Postup při obdržení poškozené zásilky

Při přebírání zásilky od přepravní společnosti dodržujte Postup při přebírání zásilky dle čl. 9.4. Obchodních podmínek:

Pokud jste zásilku nepřevzal(a)

Pokud jste zásilku z důvodu poškození vnějšího obalu nepřevzali, přepravní společnost nám ji doručí zpět a my vás budeme kontaktovat pro dohodnutí termínu nové dodávky.

Pokud jste zásilku převzal(a) s výhradou

Pokud jste zásilku převzali s výhradou nebo jste sepsali s řidičem Škodový zápis, neprodleně uplatněte reklamaci, abychom záležitost mohli co nejdříve začít řešit s přepravní společností. O termínu nové dodávky Vás budeme informovat.

Pokud jste zásilku převzal(a) bez výhrad

Pokud jste zásilku převzali bez výhrad, přestože je vnější obal poškozen, a mechanické poškození produktu jste zjistili až po jejím rozbalení po odjezdu řidiče přepravní společnosti, nebude na takovou reklamaci brán zřetel.

Pokud jste zásilku převzali bez výhrad, vnější obal je bez poškození a vadu produktu jste zjistili až po rozbalení, co nejdříve uplatněte reklamaci.

Postup pro uplatnění reklamace naleznete v kapitole Postup při uplatnění reklamace.

Postup při obdržení nekompletního zboží nebo jiného typu, barvy apod.

Při obdržení zásilky, která obsahuje jiné než objednané zboží nebo jí některé části chybí, neprodleně uplatněte reklamaci. V co nejkratším možném termínu provedeme výměnu za správné zboží nebo dodáme chybějící díly. Náklady na vrácení neodpovídajícího zboží a náklady na dopravu chybějících dílů v takovém případě hradí v plné výši prodávající.

Chybějící části či neúplné zboží je možné reklamovat nejpozději do 14 dní od obdržení zásilky. Po uplynutí této doby nebude na takovou reklamaci brán zřetel.

Postup pro uplatnění reklamace naleznete v kapitole Postup při uplatnění reklamace.

Postup při uplatnění reklamace

Reklamaci uplatněte vyplněním REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE.

Instrukce k uplatnění reklamace a informace k následnému postupu řešení reklamace naleznete v OBECNÝCH PRAVIDLECH PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, pokud se prodávající a kupující nedohodli na jiném termínu. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet od dne, kdy kupující přijal návrh řešení reklamace zaslaný kupujícímu e-mailem a prokazatelně zvolil některou z navržených možností řešení reklamace.

UPOZORNĚNÍ

NA TOMTO WEBU MOHOU NAKUPOVAT VÝHRADNĚ REGISTROVANÍ VELKOOBCHODNÍ ZÁKAZNÍCI - PRÁVNICKÉ OSOBY, ŽIVNOSTNÍCI A DALŠÍ ORGANIZACE S PLATNOU DAŇOVOU REGISTRACÍ (IČO). K AKTIVACI NÁKUPU JE NUTNÉ SE NEJDŘÍVE ZAREGISTROVAT (SPRÁVNOST VŠECH ÚDAJŮ SE PŘED SCHVÁLENÍM OVĚŘUJE).

PŘIHLÁSIT SE

Chcete nakoupit výhodně designový nábytek?
Vyzkoušejte web s Outletovými cenami!

UKÁZAT AKČNÍ NABÍDKY

Doprava zdarma platí na každou objednávku. Stále.
Od žárovky až po skříň, vše vám dovezeme za 0 Kč.

Nakupujte bez obav.
Všechno zboží můžete do měsíce vrátit!
Pouze pro stálé zákazníky (po zkušební době)

Nejvýhodnější cenové nabídky bývají rychle pryč.
Od nás dostanete avízo ještě před začátkem akce.

Vážíme si stálých zákazníků. A myslíme na ně.
Chcete dostávat nabídky pro VIP klientelu?

Exkluzivní nákup pouze pro členy DESIGN GENIUS.
Každý týden nové nabídky.

Prvních 30 dní služby je zdarma. Pro aktivaci je nutné mít založený klienský účet na webu (registrovat se).
Službu lze kdykoliv zrušit. Zkušební dobu nelze opakovat.

JIž mám DesignGenius Nemám zájem Vyzkoušet na 30 dní zdarma