Vítejte v sekci zákaznické podpory DesignDiscount.cz

Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.

zpět na úvod

Proč je nutné se v DesignDiscount.cz registrovat?

DesignDiscount.cz je zaměřen na on-line prodej designového nábytku a značkových doplňků podnikatelům, zejména interiérovým studiím, architektonickým kancelářím, prodejcům nábytku a interiérových doplňků apod. Nabízí výhodné nákupy pro maloobchodníky i velkoobchodníky a velkoodběratele, jako např. orgány státní správy, neziskové organizace, nemocnice, školy atd. 

Jste-li právnická osoba nebo fyzická osoba-podnikatel a máte zájem u nás nakupovat, je nutné se zaregistrovat. Všechny žádosti o registrace individuálně posuzujeme, a pokud zadané údaje souhlasí s údaji v Obchodním rejstříku nebo Živnostenském rejstříku, bude vaše registrace schválená a získáte svolení k nákupům.

Jak si mohu v DesignDiscount.cz založit účet?

Klikněte na tlačítko „Registrace“ na překryvném pruhu ve spodní části obrazovky. Vyplňte všechna pole formuláře a formulář odešlete.

Je velmi důležité, abyste správně a kompletně vyplnili vaše fakturační údaje a IČ, které bude dále vaším přihašovacím jménem. 

Po odeslání registračního formuláře obdržíte potvrzující e-mail. Přihlásit se však budete moci až poté, co bude vaše registrace schválená. O schválení registrace budete informováni dalším e-mailem.

Za jak dlouho schválíte mou registraci?

Registrace jsou obvykle schvalovány v řádu několika hodin, nejpozději však do 24 hodin (kromě víkendů).

Můžu u vás nakupovat i bez registrace?

V DesignDiscount.cz je možné nakupovat jen s platnou schválenou registrací. 

Pokud jste právnická osoba nebo fyzická osoba-podnikatel, zaregistrujte se. Pokud bude vše v pořádku, regitraci vám schválíme a budete moci hned nakupovat.

Pokud nejste podnikatel, můžete výhodně nakupovat na DesignOutlet.cz.

Jak mohu změnit v účtu své osobní údaje?

Po přihlášení do vašeho zákaznického účtu klikněte na „Nastavení“, vyplňte či změňte údaje, které potřebujete a klikněte na tlačítko „Uložit“.

Jak mohu smazat svůj účet?

Zavolejte nám nebo napište a my vám účet deaktivujeme.

Zapomněl/a jsem heslo, jak mohu získat nové?

Pokud se Vám nepodaří přihlásit a nepamatujete si své heslo, klikněte na „Zapomněl/a jste své heslo?“ vedle nadpisu Heslo v okně s přihlašovacími údaji. Zadejte svou e-mailovou adresu, klikněte na tlačítko „Odeslat“ a během několika minut Vám e-mailem přijde nové vygenerované heslo. Pokud Vám heslo nedorazí, zkontrolujte pro jistotu také složku s Nevyžádanou poštou či Spamem. V nastavení Vašeho uživatelského účtu si heslo můžete změnit.

Jaké výhody registrace v DesignDiscount.cz nabízí?

  • výhodné ceny od 1 ks
  • množstevní slevy
  • doprava zdarma
  • možnost využívat dropshipping
  • obratové bonusy (hodnoceno 2x ročně)

Co obsahují newslettery z DesignDiscount.cz?

Přejeme si, aby naši stálí a věrní zákazníci byli s předstihem upozorněni na unikátní nabídky a speciální slevy. Tyto informace obsahují naše newslettery. Dále v nich naleznete také informace o všech novinkách, zajímavostech ze světa nábytku, designu, doplňků a domácích trendů.

Jak se mohu přihlásit k odběru newsletterů?

Na hlavní stránce ve spodní části naleznete pole pro přihlášení k odběru newsletterů. Vyplňte zde svou e-mailovou adresu a klikněte na „Potvrdit“.

Proč jsem neobdržel/a newsletter, i když jsem se přihlásil/a k odběru?

Spamový filtr ve Vašem e-mailu může newslettery vyhodnotit jako nevyžádanou poštu a odmítnout jejich příjem. Pokud si náš e-mail obchod@designdiscount.cz přidáte do svého e-mailového adresáře, tak newsletter vždy dorazí správně do Vaší schránky.

Jak se mohu odhlásit z odběru Newsletterů?

V jakémkoli našem newsletteru klikněte na odkaz „Chci se odhlásit z odběru newsletteru“, který naleznete úplně na konci newsletteru. Tím se Váš e-mail odstraní z databáze a další newsletter již neobdržíte. Neoznačujte prosím e-mail s newsletterem jako SPAM, nemusí se potom například doručit e-maily typu Potvrzení objednávky, Daňový doklad o přijetí platby apod.

Jak si mohu objednat?

U každého produktu najdete tlačítko „Přidat do košíku“. Na toto tlačítko klikněte u všech výrobků, které si chcete objednat. Potom klikněte na ikonu košíku s nápisem „Váš nákup“ v pravém horním rohu stránky – uvidíte zde seznam všech vámi vybraných výrobků. Můžete změnit počty kusů nebo některé výrobky z košíku odstranit. Až budete s obsahem košíku spokojeni, klikněte na „Pokračovat na dopravu a platbu“.

Zvolte způsob dopravy a platby, který Vám nejvíce vyhovuje a klikněte na „Pokračovat na adresu“.  

Vyplňte všechna povinná pole a případně doručovací adresu, pokud je jiná než fakturační. Pro vaše interní účely můžete také vyplnit vaše číslo objednávky.

Klikněte na „Pokračovat na souhrn“, zkontrolujte správnost všech údajů a klikněte na „Dokončit objednávku“ nebo „Zaplatit on-line“ (pokud jste vybrali způsob platby kartou on-line).

Tím jste Vaši objednávku dokončili a do několika minut vám e-mailem přijde Potvrzení objednávky.

Nevím si rady s objednávkou

Jestliže máte jakékoli potíže s vyplněním objednávky na webu, zavolejte nám. Po telefonu Vám poradíme a objednávku dokončíme.

Jak mohu získat více informací o produktu?

Když kliknete na výrobek, který Vás zaujal, v horní části produktové karty uvidíte fotografie, informace o ceně, barevné varianty a jejich dostupnost. Pod těmito informacemi jsou zobrazené další výrobky ze stejné kolekce a dále pod nimi naleznete záložky POPIS a PARAMETRY (rozměry a materiály).

Pokud zde nenajdete informaci, která Vás zajímá, klikněte na záložku ZEPTEJTE SE a podívejte se, zda se jiný zákazník na stejnou informaci již neptal. Pokud zde požadovanou odpověď nenajdete, vyplňte Vaši e-mailovou adresu, popište váš požadavek a kliknutím na „Odeslat“ svůj dotaz odešlete. Co nejdříve Vám e-mailem odpovíme.

Jak mohu vyhledávat produkty?

Produkty můžete v DesignDiscount.cz vyhledávat dvěma způsoby:

  • podle kategorií - všechny kategorie jsou rozdělené do tří hlavních skupin: Designový nábytek, Doplňky do bytu, Dekorace & Dárky. Klikněte do kategorie, která vás zajímá, a prohlédněte si aktuální nabídku produktů.
  • vyhledávání - do vyhledávacího pole v horní části stránky zadejte hledaný výraz (značka, název produktu, kolekce, místnost apod.) a okamžitě se vám zobrazí všechny relevantní výsledky.

Mohu získat vzorek materiálu?

Řadu výrobků si můžete prohlédnout v našem showroomu. Dále Vám rádi ukážeme materiál a zpracování výrobků, které jsou skladem. Samotné vzorky materiálů k dispozici nemáme. Pokud Vám však zakoupené zboží nebude vyhovovat, můžete ho do 14 dní bez udání důvodu vrátit.

Jaká je dostupnost zboží?

Dostupnost jednotlivých produktů se liší podle toho, z kterého zahraničního skladu zboží dodáváme. Aktuální informace o dostupnosti naleznete u každého produktu vpravo v poli Skladová dostupnost (pod tlačítkem Přidat do košíku). Pokud je zboží skladem, uvidíte zde i příslušné skladové množství.

Je možné zboží dodat dříve, než uvádíte?

V mnoha případech je zboží dodáváno o 1 - 2 týdny dříve, než je uvedeno v poli Skladová dostupnost. Uvedené dostupnosti jsou však ty, které můžeme opravdu garantovat. Proto pokud máte konkrétní požadavek na dodání, kontaktujte nás prosím, zjistíme Vám přesné informace a možnosti.

Mohu si zboží předem prohlédnout?

Ano, některé výrobky je možné vidět na vlastní oči, případně si je vyzkoušet na našem showroomu v Praze. Že je výrobek vystavený, poznáte podle ikony SHOWOOM nad hlavní fotkou pod nadpisem produktu.

Všechny vystavené výrobky naleznete zde, případně nás neváhejte kontaktovat - rádi Vám poradíme, co je u nás momentálně k vidění.

Showroom je otevřený Po – Pá 9 – 17 hod. Můžete nás samozřejmě také kontaktovat, rádi Vám poradíme, co u nás je aktuálně k vidění.

Je možné zakoupit 1 ks ze setu či sady?

Některé výrobky z nabídky DesignDiscount.cz jsou prodávané v setech 2 ks, 4 ks apod. Tyto výrobky jsou uvedeným způsobem balené v originálních obalech, které zboží dokonale chrání. Právě v těchto obalech zboží dodáváme, proto není možné sety rozdělovat.

Jakým způsobem zboží doručujete?

V objednávce zvolte způsob doručení, který Vám nejvíce vyhovuje:

  • osobní odběr v našem skladu Praha - Čakovice
  • osobní odběr ve výdejním místě - výběr ze stovek výdejních míst sítí Zásilkovna a DPD ParcelShop
  • doručení na adresu - zásilku doručí naše přepravní na Vaši adresu
  • dropshipping - zásilku doručí naše přepravní společnost přímo Vašemu koncovému zákazníkovi

Za jak dlouho objednané zboží přijde?

Pokud objednáváte skladové zboží, počítejte s těmito termíny:

  • osobní odběr v našem skladu Praha - Čakovice - zboží bude připraveno k odběru během několika hodin
  • osobní odběr ve výdejním místě - nejpozději následující pracovní den zboží do výdejního místa odešleme
  • doručení na adresu - nejpozději následující pracovní den zboží odešleme na vaši adresu
  • dropshipping - nejpozději následující pracovní den zboží odešleme na uvedenou adresu

V případě doručení na adresu,dropshippingu a doručení do výdejního místa bude zboží doručeno do jednoho pracovního dne od odeslání.

Pokud objednáváte neskladové zboží, budete před expedicí kontaktování, abychom s Vámi dohodli termín doručení. V případě osobního odběru obdržíte e-mailem informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Cena za dopravu je určena jednorázovým poplatkem, jehož výše se odvíjí od celkové hodnoty objednávky. Ceník dopravy naleznete v čl. 10. Obchodních podmínek.

Pokud objednáváte výrobek v hodnotě nad 8.000,- Kč bez DPH nebo celková hodnota Vašeho košíku přesahuje tuto hodnotu, dopravu budete mít zcela zdarma.

Budete-li chtít objednávku rozdělit na více zásilek, budeme Vám účtovat dopravné dle hodnoty zboží v každé jednotlivé zásilce.

Je možné objednat zboží do zahraničí?

DesignDiscount.cz je určený pro český trh, tj. pro české zákazníky platící v CZK. Jestliže jste ze Slovenska, nakupujte prosím na DesignDiscount.sk. Jestliže máte zájem o zaslání zboží do jiné země, nejprve nás prosím kontaktujte.

Co to je a jak funguje dropshipping?

Dropshipping Vám umožňuje prodávat vašim klientům zboží, které nemusíte překládat ve Vašem skladu. Jen nám zašlete objednávku, my ji vyřídíme a zboží zašleme přímo Vašemu zákazníkovi.

Máte-li zájem, je možné od Vašeho klienta vybrat dobírku, která přijde na váš účet.

Podrobné informace naleznete na stránce Dropshipping.

Jak mohu získat slevový kód?

Slevový kód můžete získat několika způsoby:

  • za věrnost
  • jako dárek k svátku
  • jako kompenzaci
  • jako obratový bonus
  • v rámci akční kampaně apod.

Slevový kód vždy obdržíte v samostatném e-mailu společně s informací o jeho výši (v % nebo v Kč) a platnosti, případně ho naleznete ve Vašem uživatelském účtu v modulu Finanční prémie.

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Pokud máte vložené všechny požadované produkty do košíku, naleznete pod jejich seznamem růžový pruh s logem prasátka a textem „Chcete vložit KÓD NA SLEVU?“ Do vyplňovacího pole vložte Váš kód a klikněte na tlačítko „AKTIVOVAT“. Sleva se ihned odečte z celkové hodnoty košíku.

Upozornění:
- zadávejte pouze malá písmena a čísla
- používejte pouze platný kód
- každý kód lze použít pouze jednou

Jaká je platnost slevového kódu?

V e-mailu, ve kterém obdržíte slevový kód, je uvedena také jeho platnost.

Je možné slevový kód uplatnit zpětně?

Kód uplatňujete v košíku Vaší objednávky. Po dokončení objednávky je košík uzavřený a není možné v něm provádět změny. Proto slevový kód zpětně uplatnit nelze.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy ve spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě voláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Jak správně balit?

Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvním místě!

Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o průběhu Vaší objednávky, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Váš nový požadavek.

8 lidem se to líbí
Křehké! A pozor na hrany!

Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!

5 lidem se to líbí
Jak vysokou zásilku dokážeme přepravit?

Tady to vidíte názorně – 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. I velká rohová pohovka se vejde pouze na 2 palety!

1 lidem se to líbí
Žádná vlhkost, prosím

Nemůžeme riskovat, že naše zásilka někde při překládce zůstane (byť jen chvilku) venku na dešti. Ochranná fólie to vyřeší :)

3 lidem se to líbí
Nový spokojený zákazník

Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.

12 lidem se to líbí
Z Prahy až do Košic

Tři palety připraveny k transportu – za 2 dny už budou na místě v Košicích.

18 lidem se to líbí
Nábytek do kaváren a restaurací

Designové židle pro nové bistro v Praze. 32 kusů uloženo pouze na 2 paletách. Jak jednoduché.

5 lidem se to líbí
Interiérové doplňky a dekorace

Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.

1 lidem se to líbí
Kolik procent se poškodí přepravou?

Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo?

4 lidem se to líbí
Dovolená v kanceláři

Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :)

2 lidem se to líbí
Máte omezený rozpočet? Nevadí!

Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.

3 lidem se to líbí
Nové produkty

Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.

7 lidem se to líbí
Dopravu platíme za vás

Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém diskontním e-shopu v České republice.

6 lidem se to líbí

Chcete nakoupit výhodně designový nábytek?
Vyzkoušejte web s Outletovými cenami!

UKÁZAT AKČNÍ NABÍDKY

Doprava zdarma platí na každou objednávku. Stále.
Od žárovky až po skříň, vše vám dovezeme za 0 Kč.

Nakupujte bez obav.
Všechno zboží můžete do měsíce vrátit!
Pouze pro stálé zákazníky (po zkušební době)

Nejvýhodnější cenové nabídky bývají rychle pryč.
Od nás dostanete avízo ještě před začátkem akce.

Vážíme si stálých zákazníků. A myslíme na ně.
Chcete dostávat nabídky pro VIP klientelu?

Exkluzivní nákup pouze pro členy DESIGN GENIUS.
Každý týden nové nabídky.

Prvních 30 dní služby je zdarma. Pro aktivaci je nutné mít založený klienský účet na webu (registrovat se).
Službu lze kdykoliv zrušit. Zkušební dobu nelze opakovat.

JIž mám DesignGenius Nemám zájem Vyzkoušet na 30 dní zdarma