Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.
Co vás zajímá?
Obecné informace
Proč je nutné se v DesignDiscount.cz registrovat?
DesignDiscount.cz je zaměřen na on-line prodej designového nábytku a značkových doplňků podnikatelům, zejména interiérovým studiím, architektonickým kancelářím, prodejcům nábytku a interiérových doplňků apod. Nabízí výhodné nákupy pro maloobchodníky i velkoobchodníky a velkoodběratele, jako např. orgány státní správy, neziskové organizace, nemocnice, školy atd.
Jste-li právnická osoba nebo fyzická osoba-podnikatel a máte zájem u nás nakupovat, je nutné se zaregistrovat. Všechny žádosti o registrace individuálně posuzujeme, a pokud zadané údaje souhlasí s údaji v Obchodním rejstříku nebo Živnostenském rejstříku, bude vaše registrace schválená a získáte svolení k nákupům.
Jak si mohu v DesignDiscount.cz založit účet?
Klikněte na tlačítko „Registrace“ na překryvném pruhu ve spodní části obrazovky. Vyplňte všechna pole formuláře a formulář odešlete.
Je velmi důležité, abyste správně a kompletně vyplnili vaše fakturační údaje a IČ, které bude dále vaším přihašovacím jménem.
Po odeslání registračního formuláře obdržíte potvrzující e-mail. Přihlásit se však budete moci až poté, co bude vaše registrace schválená. O schválení registrace budete informováni dalším e-mailem.
Za jak dlouho schválíte mou registraci?
Registrace jsou obvykle schvalovány v řádu několika hodin, nejpozději však do 24 hodin (kromě víkendů).
Můžu u vás nakupovat i bez registrace?
V DesignDiscount.cz je možné nakupovat jen s platnou schválenou registrací.
Pokud jste právnická osoba nebo fyzická osoba-podnikatel, zaregistrujte se. Pokud bude vše v pořádku, regitraci vám schválíme a budete moci hned nakupovat.
Pokud nejste podnikatel, můžete výhodně nakupovat na DesignOutlet.cz.
Jak mohu změnit v účtu své osobní údaje?
Po přihlášení do vašeho zákaznického účtu klikněte na „Nastavení“, vyplňte či změňte údaje, které potřebujete a klikněte na tlačítko „Uložit“.
Jak mohu smazat svůj účet?
Zavolejte nám nebo napište a my vám účet deaktivujeme.
Zapomněl/a jsem heslo, jak mohu získat nové?
Pokud se Vám nepodaří přihlásit a nepamatujete si své heslo, klikněte na „Zapomněl/a jste své heslo?“ vedle nadpisu Heslo v okně s přihlašovacími údaji. Zadejte svou e-mailovou adresu, klikněte na tlačítko „Odeslat“ a během několika minut Vám e-mailem přijde nové vygenerované heslo. Pokud Vám heslo nedorazí, zkontrolujte pro jistotu také složku s Nevyžádanou poštou či Spamem. V nastavení Vašeho uživatelského účtu si heslo můžete změnit.
Jaké výhody registrace v DesignDiscount.cz nabízí?
Co obsahují newslettery z DesignDiscount.cz?
Přejeme si, aby naši stálí a věrní zákazníci byli s předstihem upozorněni na unikátní nabídky a speciální slevy. Tyto informace obsahují naše newslettery. Dále v nich naleznete také informace o všech novinkách, zajímavostech ze světa nábytku, designu, doplňků a domácích trendů.
Jak se mohu přihlásit k odběru newsletterů?
Na hlavní stránce ve spodní části naleznete pole pro přihlášení k odběru newsletterů. Vyplňte zde svou e-mailovou adresu a klikněte na „Potvrdit“.
Proč jsem neobdržel/a newsletter, i když jsem se přihlásil/a k odběru?
Spamový filtr ve Vašem e-mailu může newslettery vyhodnotit jako nevyžádanou poštu a odmítnout jejich příjem. Pokud si náš e-mail obchod@designdiscount.cz přidáte do svého e-mailového adresáře, tak newsletter vždy dorazí správně do Vaší schránky.
Jak se mohu odhlásit z odběru Newsletterů?
V jakémkoli našem newsletteru klikněte na odkaz „Chci se odhlásit z odběru newsletteru“, který naleznete úplně na konci newsletteru. Tím se Váš e-mail odstraní z databáze a další newsletter již neobdržíte. Neoznačujte prosím e-mail s newsletterem jako SPAM, nemusí se potom například doručit e-maily typu Potvrzení objednávky, Daňový doklad o přijetí platby apod.
Jak si mohu objednat?
U každého produktu najdete tlačítko „Přidat do košíku“. Na toto tlačítko klikněte u všech výrobků, které si chcete objednat. Potom klikněte na ikonu košíku s nápisem „Váš nákup“ v pravém horním rohu stránky – uvidíte zde seznam všech vámi vybraných výrobků. Můžete změnit počty kusů nebo některé výrobky z košíku odstranit. Až budete s obsahem košíku spokojeni, klikněte na „Pokračovat na dopravu a platbu“.
Zvolte způsob dopravy a platby, který Vám nejvíce vyhovuje a klikněte na „Pokračovat na adresu“.
Vyplňte všechna povinná pole a případně doručovací adresu, pokud je jiná než fakturační. Pro vaše interní účely můžete také vyplnit vaše číslo objednávky.
Klikněte na „Pokračovat na souhrn“, zkontrolujte správnost všech údajů a klikněte na „Dokončit objednávku“ nebo „Zaplatit on-line“ (pokud jste vybrali způsob platby kartou on-line).
Tím jste Vaši objednávku dokončili a do několika minut vám e-mailem přijde Potvrzení objednávky.
Jak mohu získat více informací o produktu?
Když kliknete na výrobek, který Vás zaujal, v horní části produktové karty uvidíte fotografie, informace o ceně, barevné varianty a jejich dostupnost. Pod těmito informacemi jsou zobrazené další výrobky ze stejné kolekce a dále pod nimi naleznete záložky POPIS a PARAMETRY (rozměry a materiály).
Pokud zde nenajdete informaci, která Vás zajímá, klikněte na záložku ZEPTEJTE SE a podívejte se, zda se jiný zákazník na stejnou informaci již neptal. Pokud zde požadovanou odpověď nenajdete, vyplňte Vaši e-mailovou adresu, popište váš požadavek a kliknutím na „Odeslat“ svůj dotaz odešlete. Co nejdříve Vám e-mailem odpovíme.
Jak mohu vyhledávat produkty?
Produkty můžete v DesignDiscount.cz vyhledávat dvěma způsoby:
Mohu získat vzorek materiálu?
Řadu výrobků si můžete prohlédnout v našem showroomu. Dále Vám rádi ukážeme materiál a zpracování výrobků, které jsou skladem. Samotné vzorky materiálů k dispozici nemáme. Pokud Vám však zakoupené zboží nebude vyhovovat, můžete ho do 14 dní bez udání důvodu vrátit.
Jaká je dostupnost zboží?
Dostupnost jednotlivých produktů se liší podle toho, z kterého zahraničního skladu zboží dodáváme. Aktuální informace o dostupnosti naleznete u každého produktu vpravo v poli Skladová dostupnost (pod tlačítkem Přidat do košíku). Pokud je zboží skladem, uvidíte zde i příslušné skladové množství.
Je možné zboží dodat dříve, než uvádíte?
V mnoha případech je zboží dodáváno o 1 - 2 týdny dříve, než je uvedeno v poli Skladová dostupnost. Uvedené dostupnosti jsou však ty, které můžeme opravdu garantovat. Proto pokud máte konkrétní požadavek na dodání, kontaktujte nás prosím, zjistíme Vám přesné informace a možnosti.
Mohu si zboží předem prohlédnout?
Ano, některé výrobky je možné vidět na vlastní oči, případně si je vyzkoušet na našem showroomu v Praze. Že je výrobek vystavený, poznáte podle ikony SHOWOOM nad hlavní fotkou pod nadpisem produktu.
Všechny vystavené výrobky naleznete zde, případně nás neváhejte kontaktovat - rádi Vám poradíme, co je u nás momentálně k vidění.
Showroom je otevřený Po – Pá 9 – 17 hod. Můžete nás samozřejmě také kontaktovat, rádi Vám poradíme, co u nás je aktuálně k vidění.
Je možné zakoupit 1 ks ze setu či sady?
Některé výrobky z nabídky DesignDiscount.cz jsou prodávané v setech 2 ks, 4 ks apod. Tyto výrobky jsou uvedeným způsobem balené v originálních obalech, které zboží dokonale chrání. Právě v těchto obalech zboží dodáváme, proto není možné sety rozdělovat.
Jakým způsobem zboží doručujete?
V objednávce zvolte způsob doručení, který Vám nejvíce vyhovuje:
Za jak dlouho objednané zboží přijde?
Pokud objednáváte skladové zboží, počítejte s těmito termíny:
V případě doručení na adresu,dropshippingu a doručení do výdejního místa bude zboží doručeno do jednoho pracovního dne od odeslání.
Pokud objednáváte neskladové zboží, budete před expedicí kontaktování, abychom s Vámi dohodli termín doručení. V případě osobního odběru obdržíte e-mailem informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Cena za dopravu je určena jednorázovým poplatkem, jehož výše se odvíjí od celkové hodnoty objednávky. Ceník dopravy naleznete v čl. 10. Obchodních podmínek.
Pokud objednáváte výrobek v hodnotě nad 8.000,- Kč bez DPH nebo celková hodnota Vašeho košíku přesahuje tuto hodnotu, dopravu budete mít zcela zdarma.
Budete-li chtít objednávku rozdělit na více zásilek, budeme Vám účtovat dopravné dle hodnoty zboží v každé jednotlivé zásilce.
Je možné objednat zboží do zahraničí?
DesignDiscount.cz je určený pro český trh, tj. pro české zákazníky platící v CZK. Jestliže jste ze Slovenska, nakupujte prosím na DesignDiscount.sk. Jestliže máte zájem o zaslání zboží do jiné země, nejprve nás prosím kontaktujte.
Co to je a jak funguje dropshipping?
Dropshipping Vám umožňuje prodávat vašim klientům zboží, které nemusíte překládat ve Vašem skladu. Jen nám zašlete objednávku, my ji vyřídíme a zboží zašleme přímo Vašemu zákazníkovi.
Máte-li zájem, je možné od Vašeho klienta vybrat dobírku, která přijde na váš účet.
Podrobné informace naleznete na stránce Dropshipping.
Jak mohu získat slevový kód?
Slevový kód můžete získat několika způsoby:
Slevový kód vždy obdržíte v samostatném e-mailu společně s informací o jeho výši (v % nebo v Kč) a platnosti, případně ho naleznete ve Vašem uživatelském účtu v modulu Finanční prémie.
Jak mohu uplatnit slevový kód?
Pokud máte vložené všechny požadované produkty do košíku, naleznete pod jejich seznamem růžový pruh s logem prasátka a textem „Chcete vložit KÓD NA SLEVU?“ Do vyplňovacího pole vložte Váš kód a klikněte na tlačítko „AKTIVOVAT“. Sleva se ihned odečte z celkové hodnoty košíku.
Upozornění:
- zadávejte pouze malá písmena a čísla
- používejte pouze platný kód
- každý kód lze použít pouze jednou
Jaká je platnost slevového kódu?
V e-mailu, ve kterém obdržíte slevový kód, je uvedena také jeho platnost.
Je možné slevový kód uplatnit zpětně?
Kód uplatňujete v košíku Vaší objednávky. Po dokončení objednávky je košík uzavřený a není možné v něm provádět změny. Proto slevový kód zpětně uplatnit nelze.
Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě voláme ještě před doručením zboží.
Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.
Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o průběhu Vaší objednávky, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Váš nový požadavek.
Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!
Tady to vidíte názorně – 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. I velká rohová pohovka se vejde pouze na 2 palety!
Nemůžeme riskovat, že naše zásilka někde při překládce zůstane (byť jen chvilku) venku na dešti. Ochranná fólie to vyřeší :)
Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.
Tři palety připraveny k transportu – za 2 dny už budou na místě v Košicích.
Designové židle pro nové bistro v Praze. 32 kusů uloženo pouze na 2 paletách. Jak jednoduché.
Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.
Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo?
Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :)
Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.
Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.
Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém diskontním e-shopu v České republice.