Zákaznický servis zodpoví většinu Vašich dotazů nebo předá Váš požadavek
do rukou té správné osoby, která s Vámi bude dále komunikovat.
Stačí levým tlačítkem myši kliknout na téma, se kterým potřebujete pomoci.
Co vás zajímá?
Vrácení zboží
Do kdy můžu zakoupené zboží vrátit?
Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní od převzetí.
Zboží bude zpět přijato i v případě, že jste ho teprve 14. den odeslal/a a k nám tedy dorazí později.
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
K vrácenému zboží nemusíte sepisovat žádnou žádost o vrácení či dopis, uděláme to za Vás:
Než zboží odešlete, klikněte na formulář Vrácení zboží, který naleznete ve svém uživatelském účtu nebo ve spodní části stránky.
Vložte číslo Vaší faktury a klikněte na NAČÍST OBJEDNÁVKU. Systém zobrazí všechny údaje z Vaší faktury včetně zakoupených produktů i s obrázky. Jednoduše vyberte produkt, který vracíte. Uveďte, zda ho přivezete osobně nebo zašlete a kdy přibližně můžeme vrácený produkt očekávat. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze, a budete-li mít chuť, můžete nám napsat, proč Vám výrobek nevyhovuje.
Dále prosím uveďte, zda jste vracený výrobek již obdrželi s nějakou vadou. Pokud je výrobek vadný, popište tyto vady a vložte jejich fotografii. Je to důležité proto, že vracený výrobek musí být kompletní včetně obalu, bez poškození a známek užívání. Pokud se nám vrátí poškozený výrobek, nemůžeme za něj vrátit plnou částku. Proto pokud jste od nás výrobek poškozený již obdrželli a tímto způsobem nám to sdělíte, nijak to vrácení celé uhrazené kupní ceny neovlivní.
Na závěr klikněte na ODESLAT FORMULÁŘ.
Než se pustíte do vyplňování formuláře, pečlivě si přečtěte Podmínky pro odstoupení od smlouvy, které jsou součástí tohoto formuláře.
Další informace týkající se vrácení zboží naleznete zde:
Jak vrácení zboží probíhá?
Ihned po odeslání formuláře Vrácení zboží obdržíte e-mailem potvrzení, že jsme vaše oznámení o vrácení zboží přijali. Součástí tohoto e-mailu je také výzva, abyste nyní zboží co nejdříve odeslali či doručili do našeho skladu, včetně uvedení přesné adresy.
Po doručení zboží k nám do skladu, bude nejpozději do 3 pracovních dnů provedena kontrola zboží. Pokud je výrobek kompletní, včetně obalu, nevykazuje žádné opotřebení či vady, kromě těch případně uvedených a popsaných ve formuláři Vrácení zboží, bude obratem vystavený dobropis, který bude proplacený na Vámi uvedené číslo účtu.
Mohu zboží vrátit výměnou za jiné?
Můžete. Postupujte úplně standardně, tj. nejprve vyplňte formulář Vrácení zboží a zboží odešlete. Až obdržíte dobropis za vrácené zboží, udělejte si novou objednávku na zboží, které chcete místo vráceného. Do poznámky objednávky uveďte, že si ji přejete uhradit vystaveným dobropisem a uveďte jeho číslo.
Provedeme jednostranný zápočet dobropisu s Vaší novou objednávkou, a pak jen doplatíte případný nedoplatek, nebo Vám zašleme zpět případný přeplatek.
Za jak dlouho mi vrátíte peníze?
Dobropis za vrácené zboží je vždy vystavený nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zboží do našeho skladu. Dobropis má splatnost 7 dní, proto svou platbu obdržíte zpět nejpozději do 10 dnů.
Jakým způsobem mi vrátíte peníze?
Platbu odešleme na číslo účtu, které jste uvedl/a ve formuláři Vrácení zboží.
Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se Vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě voláme ještě před doručením zboží.
Přeprava v kartonu nebo přímo na paletě? Toť otázka aneb jak vše zabalit, aby zboží došlo v pořádku až k Vám.
Počítače a servery u nás řídí vše. Proto ihned víme vše o průběhu Vaší objednávky, o Vaší korespondenci nebo o Vašich telefonátech. A proto dokážeme rychle reagovat na Váš nový požadavek.
Máme vlastní know-how, jak účinně chránit zboží při transportu až k Vám. Už žádné otlučené rohy nebo potrhaný kartonový obal!
Tady to vidíte názorně – 190 cm. Většina našich balení je velmi kompaktních. I velká rohová pohovka se vejde pouze na 2 palety!
Nemůžeme riskovat, že naše zásilka někde při překládce zůstane (byť jen chvilku) venku na dešti. Ochranná fólie to vyřeší :)
Áááá, tady se něco povedlo. Těší nás každá pochvala, kterou od Vás dostaneme. Třeba milý email nebo telefonát.
Tři palety připraveny k transportu – za 2 dny už budou na místě v Košicích.
Designové židle pro nové bistro v Praze. 32 kusů uloženo pouze na 2 paletách. Jak jednoduché.
Naše designové hodiny jsou velmi oblíbené mezi zákazníky. Tady jsou už jedny připravené k odeslání.
Deska konferenčního stolku s dodatečně chráněnými hranami a rohy. Asi 0,8% zboží je poškozeno při přepravě. Je to hodně nebo málo?
Léto je doba dovolených, a my jedeme stále vpřed. A rádi popřejeme našim věrným zákazníkům :)
Těší nás, když můžeme splnit přání i zákazníkům s omezeným rozpočtem. Nový jídelní stůl s regály už míří do svého nového domova.
Copak se to tady natáčí? Video k nové kolekci světel. Tak hlavně správně zaostřit, ať je vidět každý detail.
Naším hlavním cílem je, aby každý kus zboží přišel v pořádku až k Vám. Užívejte si předností nákupu v prvním internetovém diskontním e-shopu v České republice.